torstaina, helmikuuta 02, 2006

Ei hormonitoimintaa...

Lyhyesti vain:

Viime viikon punnitus näytti +200 grammaa. Minä olin ihmeissäni, mutta ryhmänvetäjä kysyi varovaisesti "josko olisi hormonitoimintaa" - no kyllähän se sitä oli, eli kuukautiset tekivät tuollaisen tempun. Tällä viikolla vaaka näytti -2,5 kiloa! Ja yhtä tarkkaan olin noudattanut ohjeita kummallakin viikolla.

Nyt on siis neljässä viikossa tippunut 6,3 kiloa! Ihan kivaa, joskaan en usko tämän tahdin jatkuvan kovinkaan pitkään. Jos vuodessa laihtuisin 30 kiloa, se olisi jo paljon, ja silloin olisin jo laihempi kuin moneen moneen vuoteen. Uskon että kun pääsen alle 110 kilon niin olen jo voiton puolella, ja sitten kun pääsen alle tuon maagisen sadan tunnen jo itseni todella upeaksi!

3 kommenttia:

  1. Hienosti menee! Tsemppiä jatkoon!

    VastaaPoista
  2. Onnea saavutuksesta.
    En nyt halua mitenkään olla ilonpilaaja, mutta Painonvartijoissa kyllä laihtuu ja pysyy laihana, jos siellä malttaa pysyä koko ikänsä ja perustaa elämänsä joidenkin pistelaskujen pohjalle.

    VastaaPoista
  3. Niinhän se on, että niin kauan kuin jaksaa noudattaa terveellistä ruokavaliota, niin laihtuu/pysyy normaalipainoisena.

    Tavoitteena tietenkin on a) painon pudottaminen b) oikeiden ruokamäärien oppiminen. Toivon hartaasti että pääsen normaalipainoon ja että kun sen teen (joskus vuoden kuluttua mahdollisesti) niin olen tottunut syömään normaalia määriä taas.

    VastaaPoista