torstaina, helmikuuta 02, 2006

Omituisten otusten kerho

Kiitos Annamannan tässä viisi minun omituisuuttani (niitä kai on enemmän...):

1. En ole oikeastaan yhtä kiltti kuin miksi kaikki minut luulevat. Jos olisin sellainen kuin haluaisin, en olisi lainkaan yhtä kiltti toisille. Jos olisin syntynyt jokunen vuosisata sitten olisin varmasti ryhtynyt erakoksi. Miksi sitten olen kiltti? Kai sen takia että elämä on helpompi näin. Olenkin miettinyt että tempperamenttiselle kuopukselle vastaavan "taidon" opettaminen lienee yksi suurimmista kasvatuksen haasteista.

2. En näytä ihmisille kuinka fiksu olen. Onko se sitten fiksua? En minä usko olevani mikään kaikkitietävä, sitä en tarkoita. Vaan sitä että ÄO on jossain 150 hujakoilla. Se että en siitä kerro/anna sen näkyä kai kuuluu samaan kastiin tuon ekan kanssa, eli on helpompi elää jos ei aina esitä tietävänsä ratkaisua vaikka tietäisikin.

3. Rakastan ohjelmointia ja tietokantoja. Se on vähän niin kuin käsityö; luomisen iloa ja näpertelyä. Harmi vaan että koulutusta siltä alalta ei ole joten olen kai tuomittu toimimaan harrastelija-ohjelmoijana-tietokannanylläpitäjänä loppuelämäni. Vaikka se voi olla ihan hyvä juttu kanssa, sillä tän päivän työelämän tahti voisi nopeasti tappaa sen luomisen ilon siitä ohjelmoinnista :-)

4. Olen samaan aikaan todella pitkävihainen ja nopeasti leppyvä. Tavallisissa riidoissa lepyn nopeasti. Mutta auta armias jos joku oikeasti loukkaa. Silloin kyllä muistan sen piiiiiitkääään.

5. Kirjoitan blogia. Kai se omituisuuksi voidaan laskea, sillä tästä ei kukaan tiedä. Paitsi te ;-)

Valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä. Hmm... en taida tuntea niin montaa vielä, joten tämä saa jäädä tänne odottamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti